حراج!

کتاب چگونه بزرگتر فکر کنیم و بیشتر موفق شویم؟ اثر تونی تالبوت انتشارات السانا

540.000

خرید از ایران کتاب خرید از کتابستان

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

شناسه محصول: 4442598 دسته:

توضیحات

تاکنون فکر کرده‌اید تفاوت انسان‌هایی که بزرگ فکر می‌کنند، با آدم‌هایی که معیارهای پایینی دارند چیست؟ چگونه یک نفر می‌تواند برای خودش معیار پایینی درنظر بگیرد، ولی دیگری پیوسته معیارهای خودش را بالا می‌برد؟
چرا فردی خودش را به چالش می‌کشد تا با تمرین و ورزش‌کردن به وزن دلخواه‌اش برسد، درحالی‌که دیگری با بی‌تحرکی و روش ناسالم زندگی کنار می‌آید؟
چرا یک نفر با کارکردن در تمام عمر به‌عنوان یک دستیار راضی است و دیگری به‌دنبال ساخت یک شرکت بزرگ بین‌الملی است و در زندگی افراد بسیاری در سراسر جهان اثرگذار می‌شود؟
چه انگیزه‌هایی باعث می‌شود این شخص بیشترین بهره را از زندگی خود ببرد و دیگری تمام عمر، زندگی را فرمان‌بردار پشت سر گذارد؟
ساده‌ترین جواب این است که این فرد بلندپروازتر از دیگری است؛ هرچند ممکن است سؤال کنید: «چگونه یک‌نفر بلندپروازتر یا بلندهمت‌تر از دیگری می‌شود؟ چه چیزی باعث می‌شود شخصی بلندپرواز باشد؟ چگونه می‌توان بزرگ‌تر فکر کرد؟ چگونه می‌توان مراحل مختلف تفکر را کنترل نمود؟
این موضوع مرا جذب کرد و به‌سمت نوشتن این کتاب، درمورد اینکه چگونه می‌توانید درس‌هایی از سه مرد بزرگ بیاموزید، هدایت نمود؛ سه مردی که من آن‌ها را اسطوره‌های زندگی می‌نامم. تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام داده‌ام و قصد دارم آن‌ها را با شما نیز به اشتراک بگذارم.
الون ماسک، مدیرعامل تسلا موتور و اسپیس‌ایکس، می‌گوید: «در آغاز کار، اغلب دوستانم سعی کردند با من درمورد مشکلات راه‌اندازی شرکت موشکی صحبت کنند؛ زیرا تصور می‌کردند طرز فکر من احمقانه است.»
الون ماسک نشان داده است یکی ازقدرت‌هایی‌ست که می‌توان در موضوع نوآوری‌های جنجال‌آمیز روی او حساب کرد؛ او مردی بلندپرواز، جسور و فعال است که با ایده‌های نو و خاص خود، زندگی انسان‌های بسیاری را در سراسر جهان تغییر داده است.
تونی رابینز: «تصمیم، قدرت نهایی انسان است.»

نویسنده تونی تالبتوت
مترجم مریم علی‌محمدی
شابک 9786229728642
ناشر انتشارات السانا
رده‌بندی کتاب کسب و کار (علوم اجتماعی)
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
نوع کاغذ تحریر
نوع چاپ افست
تعداد صفحه 128
تعداد جلد 1
وزن 240 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چگونه بزرگتر فکر کنیم و بیشتر موفق شویم؟ اثر تونی تالبوت انتشارات السانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *