حراج!

کتاب ماورای طبیعی شدن اثر جو دیسپنزا انتشارات آتیسا

110.000

خرید از ایران کتاب خرید از کتابستان

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

شناسه محصول: 7440192 دسته:

توضیحات

برای ماورایی شدن آماده شوید! جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به شما نشان می‌دهد که چطور فراتر از یک زندگی معمولی گام بردارید و دنیایی خارق‌العاده را تجربه کنید. این اثر به عنوان پرفروش‌ترین وال‌استریت ژورنال، بُعد تازه‌ای از انرژی درمانی را به روی شما باز می‌کند. جو دیسپنزا (Joe Dispenza) با بهره‌مندی از عرصه‌های گوناگون علمی همچون بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک، فیزیک کوانتومی و… مرزهای سنتی‌ای را که میان تفکر علمی و تجربه انسانی فاصله انداخته‌ است، طی می‌کند. در طول قرن‌ها و سده‌های گذشته بسیار اتفاق افتاده که مردم عادی تجربیاتی را پشت سر گذاشته‌اند که آن‌ها را به ورای محدوده‌ای که بشر فکرش را می‌کند، رسانده است. نویسنده با روشی ساده، روان و قابل درک کشفیات خارق‌العاده علم کوانتومی و آموزه‌های مهم گذشته را در کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming supernatural) ارائه کرده است تا به شما نشان دهد چگونه ماورای طبیعی شوید! در فصل اول این کتاب سه داستان برای شما روایت می‌شود تا درک خوبی از معنای ماورای طبیعی شدن به دست آورید. در فصل دوم به طور کامل معنای بودن در لحظه را درک خواهید کرد و برخی از اصول علمی به طور مختصر برایتان شرح داده می‌شود. در فصل سوم با دنیای کوانتومی یعنی همان بُعد پنجم آشنا می‌شوید. در فصل چهارم یکی از پرطرفدارترین انواع مراقبه به شما معرفی می‌گردد. در فصل پنجم یک روش عالی برای تنفس خواهید آموخت. فصل ششم به بررسی موارد موفق و واقعی از ماورای طبیعی شدن می‌پردازد. در فصل هفتم برای شما شرح داده می‌شود که هماهنگی قلب به چه معناست. فصل هشتم یکی از برنامه‌های پرطرفدار دیگر در دوره‌های پیشرفته مراقبه را به شما یاد می‌دهد. در فصل نهم مراقبه در حین راه رفتن را می‌آموزید. فصل دهم شامل داستان‌هایی است که به شما نشان دهد روش‌های گفته تا چه اندازه می‌توانند مؤثر باشند. فصل یازدهم درهای دنیای بین ابعادی را که در ورای حواس‌تان قرار دارد، به روی ذهن‌تان باز می‌کند. بررسی غده پینه‌آل موضوع فصل دوازدهم است. در فصل سیزدهم با یکی از جدیدترین برنامه‌های مراقبه پیشرفته یعنی برنامه هماهنگی آشنا می‌شوید و در فصل چهاردهم و پایانی نیز چند مورد فوق‌العاده از تجربیات عرفانی برخی افراد مطرح می‌گردد.

نویسنده دکتر جو دیسپنزا
مترجم فرزام حبیبی اصفهانی
ناشر آتیسا
شابک 9786222890506
موضوع علوم کاربردی و متا فیزیک و مراکز انرژی در بدن
رده‌بندی کتاب انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی)
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
گروه سنی بزرگسال
تعداد صفحه 320
سایر توضیحات ماورای طبیعی شدن از نشر آتیسا جز معدود ترین نشرهایی می باشد که بخش رنگی ذکر شده در کتاب را دارا می باشد.این کتاب ترجمه ای روان و کاملا تخصصی دارد و موجب لذت دو چندان در هنگام مطالعه،و فهم بهتر مطالب می شود.مطالب این کتاب قابلیت تغییر مسیر و رشد را در زندگی هر شخصی را دارند.
قسمتی از نظر شخصیت های بزرگ در مورد کتاب ماورای طبیعی شدن
نکوداشت‌های کتاب ماورای طبیعی شدن:
– این راهنمای عملی و منحصر به فرد از یک دانشمند بااستعداد و یک معلم پرشور، گام به گام به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از مرزهای محدود شناخته شده حرکت کرد و وارد یک زندگی جدید خارق‌العاده شد. (آنتونی رابینز)
– من مدت‌هاست که طرفدار کارهای دکتر جو دیسپنزا هستم. در ماورای طبیعی شدن، دقیقاً خواهید آموخت که چگونه می‌توانید از محدودیت‌های گذشته خود – از جمله چالش‌های سلامتی – عبور و به معنای واقعی کلمه، یک بدن، ذهن و زندگی جدید ایجاد کنید. این اطلاعات هیجان‌انگیز، تغییردهنده زندگی شما و فوق‌العاده کاربردی است. (کریستین نورتراپ)
– من کتاب‌های زیادی خوانده‌ام، اما کتاب دکتر دیسپنزا مرا وحشت‌زده کرد. این یک پیشرفت عالی و موفقیت شگفت‌انگیز در پزشکی ذهن و بدن است. (مونالیزا شولز)
– اگر می‌خواهید به معجزات اعتقاد پیدا کنید با این حال به برخی از علوم برای ایجاد شفافیت و امید در درونتان نیاز دارید، این کتاب برای شماست. دکتر جو بینش‌های فوق‌العاده و دستورالعمل‌های شفاف و قدرتمندی را گام به گام به شما ارائه می‌دهد تا نحوه یک زندگی خارق‌العاده را بیان کند. (دیوید همیلتون)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب ماورای طبیعی شدن اثر جو دیسپنزا انتشارات آتیسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *