توضیحات
نخستین نیاز و گام اساسی برای راهاندازی و یا مدیریت موفق یک کسبوکار، شناخت دقیق و مؤثر از محیط پیرامون است. باتوجه به این شناخت است که میتوانیم استراتژیها، برنامهها و امور اجرایی را بهدرستی تدوین کرده، به آنها عمل کنیم و موفقیتهای بزرگی بهدست آوریم. بدون شناخت محیط، راهاندازی یک کسبوکار نوپا یک اشتباه بزرگ و پرخطر است، حتی شرکتهایی که از قبل وجود داشتهاند، اگر تغییرات محیط کسبوکار را درک نکنند و خود را با این تغییرات وفق ندهند، محکوم به نابودی هستند.
آقای علی خادمالرضا، نویسندۀ کتاب جعبهابزار کارآفرینی معتقد است، برخلاف نظر عموم مردم، اکنون و همین شرایط موجود کشور نیز زمان مناسبی برای راهاندازی و توسعۀ کسبوکار شما است. عموما دورههای بحران اقتصادی، بهترین فیلتر برای جداکردن کسبوکارهای ضعیف و معمولی از کسبوکارهای عالی هستند. همچنین شرایط سخت اقتصادی فرصتهای بسیار بکر و عالی برای بهرهبرداری کارآفرینان هوشمند فراهم میکند.
در این میان کسانی که از تغییرات شرایط و راهکارهای نوین موفقیت در کسبوکار آگاهی ندارند، برای توجیه نتایج ضعیف خود از انواع مشکلات و موانع بیرونی نام میبرند، اما در همین شرایط و همین بازار، کارآفرینان و مدیران کسبوکار هوشمندی وجود دارند که دائماً در حال گسترش کسبوکارشان هستند و در نهایتِ موفقیت و بهرهمندی قرار دارند.
مهمترین تفاوت این دو دسته در آگاهی از نکات کلیدی موفقیت برای کسبوکارهای امروزی و بهکارگیری آنهاست. هدف کتاب جعبه ابزار کارآفرینی نیز معرفی و آموزش همین نکات کلیدی موفقیت کسبوکارها در شرایط امروزی است.
نویسنده | علی خادمالرضا |
شابک | 978600646659 |
ناشر | نشر برآیند |
ردهبندی کتاب | کسب و کار (علوم اجتماعی) |
قطع | رقعی |
نوع جلد | شومیز |
نوع کاغذ | بالکی |
چاپ شده در | ایران |
تعداد صفحه | 160 |
تعداد جلد | 1 |
وزن | 200 گرم |
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.