توضیحات
واژه اعتماد در شاکله سازمانها عنصری اساسی در روابط انسانی به شمار میرود و عامل اساسی در رقم زدن هماهنگی و مشارکت است، و مزایای فوقالعادهای در ایجاد همبستگی رشد روحیه کاری و حتی کاهش غیبت و احساس تعلق به سازمان دارد این اثر مشتمل بر ۲۲ فصل است و در آن از مدلها و نظریههای مختلف در جهت کالبدشکافی نظری و عملیاتی مفهوم اعتماد بهره گرفته شده است مفهومکاوی و واژهشناسی اعتماد فرآیند برقراری اعتماد تصویر اعتماد در روابط سازمانی آسیبشناسی اعتماد مبانی ترویج و نهادینهسازی اعتماد در سازمانها و جایگاه اعتماد به مثابه حوزهای میانرشتهای برخی از مباحث کتاب است
نویسنده | حسین خنیفر/نفیسه زروندی |
شابک | 978-600-5116-35-9 |
ناشر | انتشارات بعثت |
موضوع | مدیریت |
ردهبندی کتاب | مدیریت (علوم اجتماعی) |
قطع | وزیری |
نوع جلد | شومیز |
گروه سنی | بزرگسال |
تعداد صفحه | 352 |
وزن | 499 گرم |
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.