توضیحات
کتاب «بازاریابی شرکتی؛ اصولوشیوههایعمل» نوشتهی «فرانک جی بینگهام»، «راجر گومز»، « پاتریشیاای.نالز» و ترجمهی «مجید نوریان» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «بازاریابی شرکت در دورهای از استحاله قرار دارد که منعکس کننده وجهه در حال تغییر کسبوکار به طور اعم است، رشد کمتر در صنایع سنگین و رشد بیشتر در حیطه خدمات، تکامل اطلاعات بهعنوان یک محصول، و اهمیت فزاینده فرصتهای بینالمللی. چند سال قبل این کتاب را میشد به نام "بازاریابی صنعتی"، معرفی کرد. اما صنایع سنگین در سراشیبی افتادهاند و عناوین متون و دورهها برای انعکاس طیف وسیعتری از بنگاهها که به حق زیر چتر بازاریابی شرکتی قرار دارند، در حال تغییر هستند. تقریباً هرمحصول یا خدمت موجود، کاربران شرکتی را هدف گرفته است. یا وجهه بازاریابی شرکت را دارد. خدمات مالی، ناوگان اتومبیلهای شرکتی، جرثقیلهای ساختمانی، مجلات تجاری، روانسازی صنعتی، جتهای شرکتی، خدمات پیمانی و این فهرست همچنان ادامه دارد. گسترش سریع اطلاعات شرکت به شرکت منجر به رشد موازی تعداد کتابهای دانشگاهی شده است که به بحث بازاریابی شرکتی اختصاص دارند. اما ثابت شده است کمیت همیشه با کیفیت همراه نیست. کتاب "بازاریابی شرکتی" زمینهای عملی از فعالیتهای واقعی بازاریابان شرکتی را همراه با تلفیق کاملی از جدیدترین پیشرفتها و نگرشها به مطالعه این رشته در حال تکامل ارائه میکند. این کتاب به شدت مورد تحسین استخدامکنندگان شرکتی بوده و اولویتهای اعتباری را که انجمن آمریکایی کتابهای دانشگاهی کسبوکار تعیین کرده است، مدنظر دارد.» این کتاب را انتشارات «مبلغان» منتشر کرده است.
نویسنده | فرانک جی بینگهام، راجر گومز و پاتریشیاای.نالز |
مترجم | مجید نوریان |
شابک | 9789642614370 |
ناشر | انتشارات مبلغان |
موضوع | مدیریت |
گروه سنی | بزرگسال |
تعداد صفحه | 520 |
تعداد جلد | 1 |
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.