توضیحات
کتاب «طراحی کمپین تبلیغاتی» اثر «جیم اوری» است. این کتاب را «آتنا مقدم» و«شاهین ترکمن» ترجمه کردهاند. در نوشتهی پشت جلد آمده است: «چرا کمپیننویسی کار سادهای نیست؟ شاید به این دلیل که در عمل، یعنی زمانیکه به اجرا میرسیم، دو دغدغهی اصلی وجود دارد: از کجا باید شروع کرد؟ کدام مسیر را باید پیش گرفت؟ همهی ما باید در قالب اهدافمان فکر، انتخاب و عمل کنیم. مخاطبان هدف کمپینهای تبلیغاتی شما کسانی خواهند بود که هر آنچه قصد فروشش را دارید، یا میخرند یا استفاده میکنند و یا به گونهای تحتتأثیر خرید یا استفادهی آن قرار میگیرند. به دنیای "کمپینهای تبلیغاتی" خوش آمدید. کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی قصد ندارد اصول تبلیغات، نوشتن متون تبلیغاتی و یا برنامهریزی رسانه را به شما آموزش دهد. این کتاب چارچوبی کلی برای برنامهریزی ارائه میدهد و به شما کمک میکند که بدانید در هنگام نوشتن سند یا برنامهی بازاریابی و ارائهی آن، چه باید بکنید و چگونه از پس این کار بر بیایید. بدیهی است وقتی میدانید قرار است چه بنویسید و نوشتهتان به چه سمت و سویی برود، نوشتن آسانتر خواهد بود. کتاب شامل سه بخش میباشد: نکتههای برنامهریزی، سند برنامهریزی بازاریابی و ارائه. هر یک از این بخشها خود از فصلهایی تشکیل شده که محتوا را مرحله به مرحله و گام به گام در اختیار خواننده میگذارد و مسیر خوبی پیش پای او قرار میدهد که به باور صاحبنظران مسیری بسیار روشن و قابلاجراست. خودمانیتر که بخواهیم بگوییم، همراه و راهنمایی است برای حرفهایها، کارآفرینها و دانشجویان. کتاب در نهایت سادگی نوشته شده و رمز موفقیتش هم همین سادگی است.» این کتاب را انتشارات «سیته» منتشر کرده است.
نویسنده | جیم اوری |
مترجم | شاهین ترکمن، آتنا مقدم |
ناشر | نشر سیته |
شابک | 9786005253740 |
موضوع | کامپیوتر |
ردهبندی کتاب | علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی) |
گروه سنی | بزرگسال |
تعداد صفحه | 300 |
سایر توضیحات | – طراحی کمپین تبلیغاتی در راستای استراتزی بازاریابی |
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.