کتاب 1001 Photographs: You Must See Before You Die اثر Paul Lowe انتشارات اکتاپوس

1.040.000

خرید از ایران کتاب خرید از کتابستان

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

شناسه محصول: 8680087 دسته:

توضیحات

1001 عکسی که باید قبل از مرگ ببینید، راهنمای بصری جذاب و ارزشمندی برای تاریخچه و تمرین عکاسی است. تصاویر این کتاب فریبنده که در میان هنرها، مد، جامعه، جنگ، صلح، علم و طبیعت گسترده است، به همان اندازه که تفسیر جذاب است، چشم نواز است. برخی را که دیده‌اید، برخی دیگر ناآشنا خواهند بود، اما وجه اشتراک همه عکس‌ها توانایی آن‌ها در تکان دادن شما، شوکه کردن و باز کردن مفهوم انسان بودن است.
این انتخاب که بر اساس تاریخی که هر تصویر ساخته شده است، سازماندهی شده است، و دارای یک بازتولید از هر عکس است، کنار هم قرارگیری های جذاب و غیرمنتظره ای را ارائه می دهد. متن روشنگر فرآیند خلاقانه پشت هر تصویر را آشکار می کند و اهمیت بصری، زیبایی شناختی و تاریخی آن را آشکار می کند. چرا عکس گرفته شد؟ راه اندازی شد؟ نیت چه بود؟ واکنش جهان چگونه بود؟
از راجر فنتون گرفته تا ویلیام اگلستون، از هنری فاکس تالبوت تا نیک نایت، و از هنری کارتیه برسون تا دوروتیا لانگ، همه عکاسانی که در این کتاب حضور داشتند با مهارت و روحیه ای که به توسعه رشته خود کمک کرد از مرزهای دوربین تجاوز کردند. یک فرم هنری بسیار خاطره انگیز 1001 عکسی که باید قبل از مرگ ببینید، مملو از اطلاعاتی است که شما را سرگرم می کند، آگاه می کند، آموزش می دهد و شگفت زده می کند، یک مرجع ضروری برای همه دوستداران عکاسی است.

نویسنده Paul Lowe
ناشر Octopus
شابک 9781788400947
موضوع عکاسی
قطع رقعی
نوع جلد نرم مقوایی
نوع کاغذ گلاسه
تعداد جلد 1
تعداد صفحه 960
نوع چاپ رنگی
گروه سنی بزرگسال
وزن 1820 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب 1001 Photographs: You Must See Before You Die اثر Paul Lowe انتشارات اکتاپوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *