توضیحات
امروزه در دوره ای که رقابت در حد بالایی است، ارایه کالاهای مناسب و بازاریابی خوب تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت، شما به خدمات دهی خوب نیاز دارید. نسخه اصلاح شده که به مقوله های اینترنت و ای میل، راه حلهای جدید و خیلی نکات دیگر پرداخته است، راهنمای کلیدی شما در ارتقای خدمات دهی و موفقیت در هزاره جدید است. کتابهای مجموعه به زبان آدمیزاد برای انسانهای سخت کوشی نوشته شده که میدانند جای پیشرفت بسیاری دارند، اما صدها و صدها مقوله شخصی و تجاری و ماجراهای ترسناک دیگر آنها را ناامید کرده است. این کتابها رویکردی سبک بار و مفرح دارند، رویکردی واقعبینانه همراه با کاریکاتورها و علایم طنز آمیز تا ترس را دور کنند و اعتماد به نفس را افزایش دهند، سبکبار اما نه سبکسر. این کتاب راهنمای دقیق و موشکافانه برای مشکلات روزمره تجاری و شخصی شما هستند.
نویسنده | کارن لی لاند و کیت بی لی |
مترجم | ژاله بیات سرمدی |
ناشر | هیرمند |
شابک | 9789644081781 |
موضوع | کار وتجارت |
قطع | وزیری |
نوع جلد | شومیز |
تعداد جلد | 11 |
تعداد صفحه | 488 |
وزن | 652 گرم |
سایر توضیحات | کتابی فوق العاده در ارائه روش های مورد نیاز برای خدمات دهی به مشتریان از مجموعه کتاب های به زبان آدمیزاد |
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.